Μια ημέρα στον Παιδόκηπο
Ο καθημερινός ρυθμός
Τα παιδιά φτάνουν με τους γονείς τους στον Παιδόκηπο το πρωί. Οι παιδαγωγοί τα καλημερίζουν και τους διαθέτουν όλο το χώρο της αίθουσας για να αρχίσουν το δημιουργικό τους παιχνίδι. Τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν είναι από φυσικά υλικά. Τα περισσότερα είναι σε ατελή μορφή, όπως πανιά, υφάσματα, ξύλα, πέτρες, μαλλί, έτσι ώστε να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους για να τους αλλάζουν μορφή και χρήση.
Τα παιδιά φτάνουν με τους γονείς τους στον Παιδόκηπο το πρωί. Οι παιδαγωγοί τα καλημερίζουν και τους διαθέτουν όλο το χώρο της αίθουσας για να αρχίσουν το δημιουργικό τους παιχνίδι. Τα παιχνίδια που χρησιμοποιούν είναι από φυσικά υλικά. Τα περισσότερα είναι σε ατελή μορφή, όπως πανιά, υφάσματα, ξύλα, πέτρες, μαλλί, έτσι ώστε να χρησιμοποιούν τη φαντασία τους για να τους αλλάζουν μορφή και χρήση.
Αργότερα οι παιδαγωγοί σιγομουρμουρίζουν το τραγούδι του μικρού νάνου που του αρέσει να συμμαζεύει, έτσι δίνεται το έναυσμα στα παιδιά να τελειώσουν το παιχνίδι και να τακτοποιήσουν το χώρο. Όταν τελειώσουν το συμμάζεμα, κάθονται σε κύκλο, καλημερίζουν τον κόσμο γύρω τους, τραγουδούν και χορεύουν τραγούδια της εποχής και παίζουν παιχνίδια που έχουν κίνηση όπως δαχτυλοπαιχνίδια. Συχνά ο κύκλος συνοδεύεται από μουσικά όργανα, όπως η άρπα. Έφτασε η ώρα για το δεκατιανό με φρούτα και δημητριακά.
Μετά από αυτό, τα παιδιά φοράνε κατάλληλα για την εκάστοτε εποχή (σαλοπέτες) για να βγουν στον κήπο. Εκεί μπορούν να παίξουν, να ποτίσουν, να φυτέψουν, να ταΐσουν τις κότες, να μαζέψουν τα αυγά, να ασχοληθούν με την άμμο στο σκάμμα, να σκαρφαλώσουν στα δέντρα, να κάνουν κούνια και πολλά άλλα. Μια φορά την εβδομάδα πηγαίνουν σε ένα κοντινό ελαιώνα, όπου τα παιδιά σκαρφαλώνουν στα δέντρα και κουβαλούν πέτρες για να χτίσουν "Σπίτια και κάστρα".

Όταν επιστρέφουν στην αίθουσα κάθονται όλοι μαζί και είναι ώρα για το παραμύθι. Το παραμύθι τελειώνει πάντα με το ίδιο τραγούδι. Έφτασε η ώρα για το μεσημεριανό φαγητό. Το τραπέζι είναι στρωμένο από τα παιδιά και το γεύμα ξεκινάει και τελειώνει πάντα με το ίδιο τραγούδι. Οι γονείς έρχονται να πάρουν τα παιδιά και οι παιδαγωγοί αποχαιρετούν το κάθε παιδί ξεχωριστά.
Κατά τη διάρκεια της ημέρας τα παιδιά συμμετέχουν σε όλες τις οικιακές εργασίες που γίνονται από τους παιδαγωγούς: καθαρίζουν, πλένουν της πετσέτες τους, ζυμώνουν ψωμί, ράβουν, πλέκουν και σιδερώνουν.
Όπως επίσης και σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες: ζωγραφίζουν με νερομπογιές, σχεδιάζουν με κηρομπογιές, πλάθουν με κερί και φτιάχνουν τσόχα από μαλλί.
Όπως επίσης και σε καλλιτεχνικές δραστηριότητες: ζωγραφίζουν με νερομπογιές, σχεδιάζουν με κηρομπογιές, πλάθουν με κερί και φτιάχνουν τσόχα από μαλλί.

Ο ρυθμός είναι αληθινά φορέας της ζωής
Βασικό μέλημά μας στον Παιδόκηπο, είναι η δημιουργία ρυθμού στην καθημερηνότητα του κάθε παιδιού.
Γι' αυτό το πρόγραμμα διακατέχεται από σταθερό ρυθμό: η κίνηση διαδέχεται την ηρεμία, οι δράσεις εναλλάσσονται με αρκετό παιχνίδι έξω στον κήπο, τραγούδια, παραμύθια αλλά και δουλειές του σπιτιού.

Οι δραστηριότητες διαμορφώνονται ανάλογα με τις εποχές του χρόνου, την καθημερινή ζωή και την παράδοση, ακολουθώντας τον καιρό αλλά και τις ημέρες των γιορτών.
Η εποχή χρωματίζει την καθημερηνότητά μας και κορυφώνεται με τον εορτασμό της σε μια ξεχωριστή γιορτή μαζί με τους γονείς.

Ό,τι παρέχουμε στα παιδιά είναι είναι απόλυτα ελεγμένο από εμάς και διαλεγμένο με προσοχή ως προς την ποιότητα.
Το δεκατιανό των παιδιών αποτελείται από φρέσκα φρούτα τις εποχής, ξηρούς καρπούς, σταφίδες και δημητριακά.Το μεσημεριανό βασίζεται σ'ένα σταθερό πρόγραμμα με ποικιλία τροφών, υφών και θρεπτικών συστατικών.